جراح زنان و زایمان

سرطان تخمدان

جراح زنان و زایمان سرطان تخمدان

همانطور که مستحضر هستید ، جراح زنان و زایمان ، که تخصص کافی را در این زمینه در دوره های پزشکی که گذرانده است را بدست آورده است ، میبایست کاملا هوشمندانه وضعیت مراجعه کنندگان خود را مدیریت کرده و نسبت به وضعیت آنها مطلع باشد .

جراح زنان و زایمان ، همچنین میتواند نقش بسیار مهمی را در زندگی و سلامتی زنان داشته و این امر بسیار مهم و ضروری میباشد .

یکی از بیماری هایی که ممکن است برای زنان پیش بیاید و تشخیص و مسلما درمان این بیماری تنها توسط جراح زنان و زایمان مقدور خواهد بود ، سرطان تخمدان میباشد .

سرطان تخمدان یکی از انواع مدل های سرطان میباشد که همانطور که از نامش پیداست ، از تخمدان زنان شروع میشود .

در چنین مواقعی ، تشخیص و انتخاب راه پیشگیری و درمان بسیار مناسب کاملا بر عهده جراح زنان و زایمان بوده و اگر تا به حال دچار چنین مشکلاتی نشده اید ، مسلما مدیون استفاده از جراح زنان و زایمان و دریافت مشاوره از وی میباشید .

مشکلاتی که سرطان تخمدان میتواند برای زنان بوجود بیاورد کاملا متنوع بوده و میتواند از تخمدان به قسمت های مختلف بدن رفته و بنابرین محدود به قسمت خاصی از بدن نمیباشد ، نام گذاری این نوع سرطان تنها مربوط به قسمتی میباشد که این بیماری از آن قسمت شروع میشود ، یعنی تخمدان .

اولین دلیلی که میتواند جراح زنان و زایمان را مشکوک به وجود سرطان در تخمدان کند ، وجود برخی از علائم خاص و مشخصی میباشد که ممکن است برای فردی که به آن مبتلا شده است ، رخ بدهد .

درد های حائز اهمیتی که جراح زنان و زایمان برای تشخیص سرطان تخمدان میبایست به آن توجه داشته باشد  عبارت اند از :

• احساس درد در قسمت لگن

• احساس نفخ بیش از حد

• تورم و بزرگ شدن شکم

البته سرطان تخمدان میتواند با علائم دیگری نیز رو به رو باشد که در آینده به آن اشاره خواهیم داشت.